Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета: Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.

   Завдання звітування:

  1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.
  2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.

 

Порядок денний:

  1. Вибори голови та секретаря зборів.
  2. Вибір лічильної комісії
  3. Звіт завідувача.
  4. Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).
  5. Таємне голосування. 

 

Шановні присутні!

Ми зібралися сьогодні, щоб підвести підсумки роботи колективу нашого дошкільного закладу, оцінити діяльність завідувача на посаді.

На сьогоднішній день,  сучасний дитячий садок – це не «камера зберігання», де діти харчуються і де за ними доглядають. Дитячий садок – це перша і дуже важлива сходинка в освіті дошкільнят. Дуже багато зараз говориться про якість освіти, а досягти її можна, на наш погляд, тільки пред'являючи єдині вимоги як з боку батьків і вихователів, так і дитини до самої себе. І такі заходи як публічні слухання, спільні свята і дозвілля допомагають нам стати єдиною командою в нашій нелегкій справі. Даний звіт – засіб забезпечення інформаційної відкритості та прозорості роботи нашого закладу.

На виконання Національної доктрини розвитку освіти, наказу МОН  України від 28.05.2005р. № 55 «Про запровадження звітування керівників навчальних закладів» сьогодні я маю можливість на основі аналізу роботи всього колективу звітуватися перед Вами, шановні колеги та батьківська громадськість, про свою діяльність як керівника ДНЗ №2.

Головними завданнями мого звіту, як засобу  інформування громадськості є:

           - Підвищення відкритості дошкільного закладу;

           - Задоволення інформаційної потреби різних груп користувачів: це і батьки, педагоги та органи влади;

          -  Залучення ресурсу «довіри і підтримки» до дошкільного навчального закладу.

Керуючись  основними  положеннями  Закону  України «Про  освіту», «Про  дошкільну  освіту»,  Концепції  дошкільного  виховання  в  Україні, Національної  доктрини  освіти  та  виконуючи  план  роботи  на 2016–2017 навчальний  рік, колектив  дошкільного  закладу  на  протязі  року  працював творчо і  відповідально.

Колектив ДНЗ №2 – це здорова сім’я працівників-однодумців, які підтримують, цінують і поважають кожного з дітей. Разом з колективом постійно працюю над створенням позитивного іміджу нашого закладу. Рішення приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. В колективі створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. В роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й надаються різні варіанти рішення. З них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється.

Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації.  

Стратегічною метою управлінської діяльності моєї та адміністративної ланки закладу стало створення найсприятливіших умов для саморозвитку та самоактуалізації особистості педагога і дитини, реалізація особистісно-орієнтованого навчання та виховання дітей.

Забезпечення збереження та розвитку мережі груп та формування дитячого контингенту

Дошкільний навчальний заклад №2 «Сонечко» побудовано за типовим проектом.  Заклад працює за п’ятиденним, 10,5 годинним режимом. 

Проектна потужність –  7груп;

фактично функціонує  -   7груп.

Планова кількість місць – 160 дітей.

Фактичний склад за списком – 169 дітей. Комплектування дошкільного навчального закладу проводиться у відповідності із нормативно-правовими документами Міністерства освіти та науки України.

Склад  мережі:

- 2 групи раннього віку (3-й рік життя) – 45 дітей;

- 2 молодшого віку (4-й рік життя) – 51 дітей;

- 1 середнього  віку ( 5-й рік життя) – 25 дітей

- 2 старшого віку (6-й та 7-й рік життя) – 48 дітей

Розподіл дітей в групи здійснювався за віковими ознаками. 

 Забезпечення кадрами та створення умов для професійного росту

   Роботу дошкільного навчального закладу та освітньо-виховний процес  забезпечують 33 працівника.  Дошкільний навчальний заклад №2 укомплектовано педагогічними та медичним кадрами, обслуговуючим персоналом на 81%. Згідно штатного розпису, штат складає 37 штатних одиниці, з них працівників:

  • педагогічних – 15 осіб;
  • медичних працівників – 1 особа;
  • обслуговуючий персонал – 17 осіб.

На вакансії: 

  • 0,35 ставки вихователя;
  • 25 ставки музичного  керівника;
  • 0,5 ставки практичного психолога;
  • 0,85 ставки інструктора з фізкультури;
  • 0,25 ставки діловода;
  • 0,5 ставки сторожа;
  • 0,5 ставки пралі;
  • 0,75 ставки кастелянки;
  • 0,85 ставки керівника гуртка;
  • 0,5 ставки медичної сестри з дієтичного харчування;
  • 0,5 ставки сантехніка;
  • 1,0 ставки прибиральника службових приміщень;
  • 0,25 ставки комірника;
  • 0,5 ставки підсобного робітника;
  • 0,35 ставки помічника вихователя.

 

    До педагогічного складу ДНЗ входять завідувач, вихователь-методист, практичний психолог, музичний керівник, 11 вихователів. Освітній рівень педагогів високий, так як з 15 педагогів вища освіта у 14 чоловік, у 1 педагога середньо-спеціальна.   

   За кваліфікаційними категоріями:

  • «спеціаліст вищої категорії» - 4 педагога;
  • «спеціаліст І категорії» - 7 педагогів;
  • «спеціаліст ІІ категорії» - 2 педагоги;
  • «спеціаліст» - 1 педагог;
  • «молодший спеціаліст» - 1 педагог.
  • педагогічне звання « вихователь -методист» мають 2педагога: Шевчук С.О., Хрущ Л.К.

   Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу відзначається стабільністю та позитивною результативністю, завдяки оптимальній розстановці кадрів та створенню у закладі позитивного мікроклімату. 

   Щорічно проводиться в ДНЗ атестація педагогічних працівників.

Атестація в закладі, як один із методів підвищення кваліфікації проводиться згідно з перспективним планом та відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого Міністерством освіти і науки України від 06.10.2010 року №930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 року за №1255/18550 (зі змінами). В цьому навчальному році подали заяви на проходження атестації 6 педпрацівників, 3 на чергову, 3 на позачергову. Проатестовано: Липчук С.М., Петраш Н.В., Покритюк С.Л., Файдюк Т.І., Храпко І.А., Шевчук С.О.

     З метою професійного росту працівників та вдосконалення їх професійної майстерності щорічно педагоги проходять курсову перепідготовку при Вінницькій академії неперервної освіти. Підвищення кваліфікації здійснювалось відповідно до перспективного плану проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Так, у 2016-2017 н.р. курсову перепідготовку пройшло 2 педагоги: Гнатюк О.В., Липчук С.М.

    Впродовж навчального року педагоги закладу відвідували районі методичні об’єднання «Визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі», «Організація національно-патріотичного виховання у ДНЗ».

   На сьогоднішній день, як ніколи, гострою, є проблема запровадження нових технологій навчання та виховання, тож просто неможливо стати фахівцем без вивчення найновіших набутків науки і практики. Під моїм керівництвом методична служба ДНЗ протягом року вела плідну роботу з педагогами щодо підвищення рівня їх фахової майстерності. Метою методичної роботи було поглиблення знань, розширення кругозору та використання ІК технологій в роботі з дітьми. Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, періодичними педагогічними виданнями: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дошкільний навчальний заклад», «Фантазії вихователя», комплект «Зразковий дошкільний заклад», у складі якого журнали «Практика управління дошкільним закладом», «Вихователь - методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя», «Музичний керівник», «Практичний психолог», «Медична сестра дошкільного закладу» і «Коза - диск».

       

Забезпечення виконання річних завдань та плану роботи  на 2016 -2017 н.р. 

 Упродовж 2016-2017 навчального року навчально-виховний процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення головної методичної мети «Гармонійний та різнобічний розвиток дошкільника, формування його особистості, створення в умовах дошкільного навчального закладу розвивального життєвого простору сприятливого для закладання основ компетентності дошкільників» та  основних  пріоритетних  завдань:     

  1. Вдосконалити роботу з формування у дошкільників рис громадянина української держави, розвиненої духовності, моральності, правової та екологічної культури.
  2. Розпочати роботу з економічного виховання, спрямувавши спільні зусилля педагогічного колективу та батьків на те, щоб через економічне виховання розвивати творчий потенціал кожної дитини, адаптувати її до життя в сучасному світі, навчати їх мислити і діяти за законами економіки.
  3. Продовжувати роботу з формування комунікативно-мовленнєвої та мовної компетентності дошкільників засобами українського народознавства, долучення дітей до цінностей національної культури свого народу в світлі вимог Базового компонента дошкільної освіти, виховання мовленнєвої культури особистості.
  4. Продовжувати роботу зі створення умов для мовленнєвого розвитку дитини відповідно до сучасних вимог та підходів, інноваційних технологій, методик виховання та навчання для розвитку образного мовлення, комунікативних здібностей, самостійної мовної творчості дошкільників.
  5. Спрямовувати роботу на збереження та зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров’я дітей шляхом активізації фізкультурно-оздоровчих видів діяльності.
  6. Активізуватироботу з розвитку художньої творчості та естетичної культури дошкільників.
  7. Підвищувати якість роботи з розвитку партнерських відносин між закладом та сім'єю.

ДНЗ працював за Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

Для реалізації визначених пріоритетних завдань були створені необхідні умови, а саме: традиційно проводилися засідання методичних годин. Саме вони дали можливість своєчасно вирішувати завдання, що виникали у процесі роботи. Протягом року в тематику методичних годин включались опрацювання нормативно-правових документів, огляд публікацій науково-методичної літератури, звіти педагогів про свою роботу, про прходження курсової перепідготовки, інші питання. Планування роботи закладу та визначення тематики методичних заходів велось орієнтуючись на основні завдання річного плану. Методичною службою були заплановані та проведені різноманітні колективні, індивідуальні та групові форми методичної роботи. З них: семінар-практикум: «Шляхи оптимізації мовленнєвої роботи з дошкільниками», проблемний семінар «Формування компетентності педагогів щодо економічного виховання дошкільнят», теоретичний семінар «Плекати патріотів», консультації для різних категорій педагогів, робота творчих груп тощо.

Найважливішою формою підвищення рівня креативності та педагогічної майстерності педагогів були педради. Згідно річного плану роботи на 2016-2017 н.р. відбулося п'ять педагогічних рад: настановча  «Основні  орієнтири  нового  навчального  року  у  формуванні  різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості – від перших років життя дитини і до школи» 31.08.2016р, тематична «Формування почуття національної самосвідомості та любові до рідної землі у дітей дошкільного віку засобами народознавства» 24.10.2016р, проблемні «Виховання економічної культури дошкільника – крок до соціалізації, ощадливості і ділової активності»  06.02.2017р. та «Із скарбниць народних – до сердець дитячих» 10.04.2017р., підсумкова педагогічна рада «Навчльний рік позаду: підсумки, реалії, проблеми» 22.05.2017 року.

Форми проведення педрад вибирались таким чином, щоб забезпечити максимальну активність педагогів, розвиток творчої думки кожного педагога в педради вводились активні форми роботи – педагогічні тренінги, вікторини, ділові ігри, ігрові та психологічні вправи, виставки, анкетування тощо. Виконання рішень педрад сприяло поліпшенню методичного та матеріального забезпечення педагогічного процесу, підвищенню ефективності праці педагогів.

Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів занять та режимних моментів.

Протягом року були проведені колективні перегляди занять:

  • «Мандруймо Україною до бабусі на гостину», заняття з народознавства. Мета: ознайомлення дітей з українськими народними традиціями та звичаями, середня група, вихователь Файдюк Т.І.;
  • «Ознайомлення з національними грішми», заняття економічного спрямування. Мета: формування економічної свідомості дітей, старша група, вихователь Хрущ Л.К.;
  • «Ким працюють тата й мами», заняття в середній групі. Мета: розширення та конкретизування знань дітей про професії батьків., вихователь Ліщинська І.О.

      Основною формою організаційної роботи дітей дошкільного віку в нашому дошкільному закладі залишаються заняття з різних видів діяльності.У дитячому садку вихователі проводять заняття індивідуальної та групової форми організації, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові. Освітній процес у дошкільному закладі умовно розподіляється на 3 складових блоки. Ми намагаємося враховувати домінуюче навантаження на дитину, передбачити раціональне чергування видів діяльності, доцільне використання місць для проведення занять.

  • Тривалість занять для дітей раннього віку - 10 - 15 хвилин; 
  • Молодшого дошкільного віку - 15 - 20 хвилин; 
  • Старшого віку - 25 - 30 хвилин.

Складаючи розклад занять, ми планували заняття переважно в першій половині дня.

 

Управлінська діяльність.

Управлінські заходи у 2016-2017 н.р. були спрямовані на створення оптимальних комфортних умов для перебування дітей раннього та дошкільного віку і здійснення комплексного безперервного навчання та виховання кожного дошкільника.

З метою визначення рівня та вдосконалення навчально–виховного процесу адміністрацією ДНЗ №2 «Сонечко» були охоплені контролем усі суттєві питання. Своєчасно здійснювався попереджувальний контроль за змістом та якістю перспективного і календарного планування навчально-виховного процесу, готовністю педагогів до роботи протягом робочого дня та за якістю підготовки до запланованих річним планом заходів.

Адміністрації закладу вдалося охопити оперативним контролем  стан підготовки до навчального року, виконання вимог режиму в ДНЗ, рівень педагогічної майстерності педагогів, що атестувалися.  

Очолюваний мною колектив у 2016-2017 навчальному році працював творчо і відповідально. Працював в інноваційному режимі, використовуючи нові педагогічні ідеї, запроваджуючи в освітню діяльність сучасні педагогічні технології і методики. Ділова документація завідувача, вихователя-методиста, старшої медсестри, завгоспа, вихователів ведеться відповідно до чинного законодавства та нормативних вимог. 

 

Гурткова робота

Реалізація завдань Базового компонента здійснювалась за інваріантною (обов’язковою) складовою навчального плану.

Окрім навчальних занять згідно затвердженого розкладу, проводилась гурткова робота з вихованцями:

  • хореографічний гурток «Веселі танцівники», керівник Калабкіна Н.В.
  • гурток англійської мови «», керівник гуртка – вихователь Покритюк С.Л.

      Заняття у гуртках дозволяють дітям розвивати індивідуальні здібності та нахили, проявляти творчість. Оскільки гуртки є додатковою організаційною формою освітнього процесу, то гурткові заняття ми планували у другій половині дня, у час, підведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей. Тривалість їх відповідає нормам для занять, а періодичність становить 2 рази на тиждень.

 

Готовність дітей до школи  

Метою роботи колективу дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати мети, правильно будувати своє життя.

Велику увагу приділяли підготовці дітей до школи. Робота здійснювалась згідно Плану співпраці, який укладений з  школою  №1 . З цього питання слід відмітити особистий вклад вихователів Хрущ Л.К., Білик Н.Ю., Петраш Н.В., Липчук С.М., які доклали максимум  зусиль щодо формуванням у дітей шкільної готовності.

Про якість засвоєння програми «Дитина», рівень досягнення державних стандартів дошкільної освіти свідчать позитивні результати підсумкової діагностики.

У травні 2017 року вихователем-методистом Максимчук І.Д., практичним психологом Білик Н.Ю.. було обстежено 46 дітей, щодо визначення рівня готовності до школи. Встановлено, що випускники успішно готові до подальшого навчання. Під час обстеження виявлено, що діти проявляють інтерес до навчання, майже всі легко йдуть на контакт, комунікабельні, легко вступають у відносини з однолітками та дорослими людьми і вільно почувають себе у цьому товаристві. У дітей сформована готовність до прийняття нової соціальної ролі – школяра. Це виражається у серйозному ставленні до школи взагалі і до навчальної діяльності та вчителя, зокрема. Діти-випускники мають добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів, сформовані навички навчальної діяльності. Більшість вихованців мають достатній рівень саморегуляції і самостійності, уміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді й відповіді однолітків. З 1 вересня 2017 року розпочнуть навчання в школі 45 дітей.

 

Організація роботи щодо зміцнення здоров’я дітей та їх медичного супроводу

Безумовно, щаслива дитина – це здорова дитина. Серйозну увагу педагогічний та медичний персонал приділяв питанням охорони та зміцнення здоров’я дітей, їх фізичному розвитку. Колектив створював умови для емоційного благополуччя дитини, будував навчальну діяльність в динамічному режимі, використовуючи різні спеціальні оздоровчі заходи. Вихователі під керівництвом старшої медичної сестри Гончар Т.А. впроваджували методи первинної профілактики застудних захворювань, поглиблювали свої знання з фізичного виховання дітей та організації гігієнічного виховання. Щоденна ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, загартовуючи процедури, піші переходи, дозвілля, спортивні свята щомісяця, гімнастика після сну – це все застосовувалося у нашому закладі і було запорукою здоров’я наших вихованців. Постійно велась робота по формуванню правильної постави, профілактики плоскостопості. Формувалася у дітей система валеологічних знань про свій організм, про користь занять з фізичної культури,  про гігієну особисту та чистоту навколишньої середи. В дитсадочку в вересні пройшов Олімпійський тиждень, в квітні проходив Фестиваль ранкової гімнастики «Рух заради здоров'я».

Медичним працівником та адміністрацією здійснюється постійний  контроль  за  дотриманням  режиму  в  групах, їх санітарним  станом. Систематично проводиться провітрювання приміщень, прогулянки на свіжому повітрі, різноманітні форми фізкультурно-оздоровчої роботи. Проведена робота сприяла укріпленню організму, опірності простудним захворюванням. Профілактичні щеплення проводяться згідно наказу МЗУ №48 від 03.02.2006р. «Про порядок проведення профілактичних щеплень в Україні та контроль якості й обігу медичних імунобіологічних препаратів», в якому затверджені: календар профілактичних щеплень, терміни розвитку поствакцинальних ускладнень і реакцій, форма надання інформації про випадки побічних дій. Профілактичні щеплення плануються відповідно до віку дітей на рік, на місяць.  

У 2016-2017 навчальному році у ІІ кварталі спостерігалось підвищення захворюваності на вітряну віспу, але слід відзначити, що в дошкільному закладі спостерігається позитивна динаміка у зменшенні загальної та інфекційної захворюваності, попередження їх розповсюдження, що досягається завдяки своєчасному виявленню хворих дітей та запровадженню лікувально-оздоровчих заходів, а також професійній діяльності медичної сестри і чіткого виконання санітарного регламенту у дитячому садку.  

Під контролем адміністрації залишається і медичне обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу. Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний огляд.  

 

Організація раціонального харчування

Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства Охорони здоров’я  України від 17.04.2006 року № 298/227. 

Вартість харчування дитини дошкільного віку становить в середньому  17 грн., раннього віку – 14 грн. Батьки сплачують 54% від вартості, 46% сплачує селищна рада.

Безкоштовно харчуються діти пільгових категорій:

  • діти-інваліди;
  • з багатодітних сімей (сплачують 50 % від вартості харчування);
  • діти учасників АТО (сплачують 50 % від вартості харчування).

Для правильної організації харчування на основі перспективного меню складається щоденне меню з урахуванням єдиного сезонного меню та технологічних карток, погоджених районним управлінням Держспоживслужби.

Аналіз виконання норм харчування за 2017 рік показав, що норми харчування на одну дитину виконані на 74%. Перевиконані норми з макаронних виробів і круп (105%), картоплі (108%). Недовиконання норм спостерігається: молоко – 55%, сир кисломолочний – 55%, сир твердий – 47%, риба – 41%.

Зокрема, з ініціативи батьків було заготовлено овочів (картопля) – 4169,5 кг.

Не виконання норм харчування пояснюється грошовими межами та цінами на продукти, що постійно зростають.

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці та під час процесу приготування їжі і зберігання продуктів харчування.

Усі продукти харчування, що надходять до ДНЗ №2 відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, посвідченнями якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.

Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється медсестрою в «Журналі обліку виконання норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби – корекція харчування.     

Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.

Старша медична сестра Гончар Т.А. веде документацію щодо харчування дітей, здійснює контроль за харчуванням дітей, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед батьків, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів.

Аналіз харчування показав, що грошові норми харчування на одну дитину виконані, але натуральні – свіжі фрукти, овочі, соки та ін., недовиконані (через недостатнє фінансування).

Дане питання постійно контролюється адміністрацією ДНЗ, централізованою бухгалтерією та районним управлінням Держспоживслужби.

На постійному  особистому контролі тримаємо оплату за харчування.  

 

Створення умов щодо безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу        

З метою забезпечення реалізації державної політики в галузі охорони дитинства, запобігання випадкам дитячого травматизму і загибелі дітей, дотримання порядку повідомлення та обліку нещасних випадків проведено аналіз стану профілактичної роботи з питань безпеки життєдіяльності та охорони життя і здоров’я дітей у дошкільному навчальному закладі, який показав, що колективом закладу проводиться достатня робота з цього питання.

У відповідності до нормативно-правових документів ведеться документація, навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими документами. Своєчасно було видано накази про організацію роботи з запобігання дитячого травматизму в дошкільному закладі в осінній, зимовий, весняний та літній періоди, про підсумки роботи закладу щодо запобігання дитячого травматизму.  

Згідно з графіками проводились інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці, пожежної безпеки. Упродовж року видавалися пам’ятки для батьків щодо правил поведінки під час Новорічних та Різдвяних свят та відпусток батьків в літній період.

Питання безпеки життєдіяльності дітей та запобігання усіх видів дитячого травматизму розглядалися на нарадах при завідувачі, виробничих нарадах. На нараді при завідувачі були розглянуті питання важливості виконання заходів техніки безпеки на робочих місцях для забезпечення життєдіяльності вихованців під час навчально-виховного процесу, аналізувалася робота колективу з даних питань. На виробничих нарадах були висвітлені питання щодо санітарних правил улаштування та утримання дошкільного закладу, пожежно-технічних умов влаштування ДНЗ.

   Постійно здійснюється контроль за необхідними і безпечними умовами праці за участю завідувача ДНЗ, комісії з охорони праці. На виробничих нарадах розглядалися результати перевірок виконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки, питання про готовність ДНЗ до нового навчального року, аналіз виконання норм харчування та стану захворюваності у групах, стан підготовки та організації роботи під час оздоровчого періоду тощо.

   Для поліпшення обізнаності батьків на групових зборах розглядалися питання запобігання дитячого травматизму та кишкових захворювань; були проведені консультації для батьків. У батьківських куточках щомісячно оновлювалась інформація щодо попередження різних видів травмування дітей, рекомендації для батьків щодо виховання у дітей відповідальності за свою безпеку.

   У всіх групах вихователями обладнано «Куточки безпеки» з достатньою кількістю матеріалу з безпеки дорожнього руху, пожежної безпеки, особистої безпеки.

  З  метою безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку та вироблення у них стереотипів безпечної поведінки двічі на рік проводилися «Тижні безпеки». Для цього в кожній групі було складено план заходів з охорони життя та здоров’я дітей. Діти отримали знання про норми поведінки у надзвичайних ситуаціях екологічного, техногенного, природного характеру. Вихователі приділяли багато уваги вивченню правил електробезпеки, поведінки з незнайомими людьми, ознайомленню з небезпечними ситуаціями природного характеру (землетрус, ожеледь, повінь, тощо). Крім того у світлі Базового компоненту дошкільної освіти та програми «Дитина» вихователі навчали дітей засобам збереження свого здоров’я і здоров’я оточуючих. За результатами перевірки зроблено висновок, що робота з даного питання проводиться на достатньому рівні.

   Нещасних випадків під час навчально-виховного процесу не зареєстровано.

 

Забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян»

   На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», проведено ряд заходів, а саме: заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

Найчастіше звертаються громадяни з питань:

  • щодо працевлаштування та інші питання трудової діяльності;
  • про переведення дитини до іншого навчального закладу.

   Звернення здебільшого відбуваються з приводу зарахування дітей до дошкільного закладу. Так на сьогоднішній день прийнято від батьків 45 заяв про прийняття дитини в дошкільний заклад. Завдяки цим заявам ми прогнозуємо кількість груп на наступний навчальний рік та поступовий прийом дітей. На 2017-2018 навчальний рік вже сформовані. В групи раннього віку діти приходять поступово, проходячи певний період адаптації, звикають до режиму закладу, харчування, сну. Для зарахування дітей у дошкільний заклад батькам обов’язково необхідно пред´явити медичну довідку про стан здоров´я дитини, медичну довідку про епідеміологічне оточення, копію свідоцтва про народження та картку профілактичних щеплень. 

 

Робота з батьками

   Підвищенню якості дошкільної освіти сприяє тісна співпраця закладу з батьківською громадою. Допомога батькам вихованців здійснювалась шляхом надання кваліфікованої допомоги фахівцями: керівником закладу, вихователем-методистом, практичним психологом, вихователями груп, медичною сестрою. Робота з батьками проводилась у формі групових та індивідуальних консультацій, бесід, анкетування, застосовувались засоби наочної пропаганди (інформаційні бюлетені, батьківські куточки з папками-пересувками, фотовиставки, виставки психолого-педагогічної літератури тощо). Традиційно для батьків організовувались виставки робіт дітей з ручної праці, зображувальної діяльності. Шляхи залучення батьків до співпраці і взаємодії з педагогами у закладі – це перегляд та участь батьків в дитячих святах, розвагах, проведення спільних спортивних розваг та свят, виховних заходів; дні відчинених дверей. Так у жовтні разом з батьками підготували та провели осінню ярмарку «Осінь-чарівниця», на якій було зароблено 3тис.625 грн., на ці кошти куплено радіомікрофон в ДНЗ.

   З метою відродження народних традицій, естетичного розвитку і виховання дітей дошкільного віку, збагачення їх духовного світу 11 травня на базі нашого дитячого садочку пройшов районний конкурс «Колискова пісня», у цьому конкурсі прийняли активну участь батьки нашого закладу. І місце зайняла мама вихованця молодшої групи – Орловська Світлана Борисівна.  

Світлана Борисівна достойно представила Мурованокуриловецький район на обласному конкурсі в м. Вінниця та зайняла також І місце.

   Але найбільш поширена і затребувана форма роботи з сім’єю у закладі це – батьківські збори. Вони проводились за тематикою та графіком проведення, встановленим додатком до річного плану ДНЗ. 

   В закладі ведеться певна робота по забезпеченню захисту дітей від будь яких форм насильства. За 2016-2017 н.р. фактів жорстокого поводження з дітьми не виявлено, не має ситуацій коли принижується людська гідність.

 

Розвиток  матеріально-технічної бази ДНЗ

   Найбільш складним та відповідальним напрямком у роботі завідувача є  збереження, зміцнення та розвиток матеріально-технічної бази ДНЗ.

   Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матеріально-технічна база постійно вдосконалюється і модернізується, адміністрація ДНЗ разом з колективом постійно працює над її удосконаленням, підтриманню у робочому стані.

   Розвиваюче середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

- Музично-спортивна зала;

- Кабінет практичного психолога;

- Методичний кабінет;

- Медичний кабінет;

- Прогулянкові майданчики для кожної вікової групи;

- Спортивний майданчик.

    Над створенням сприятливих умов для особистісного становлення та всебічного розвитку кожної дитини дошкільного віку, робота ведеться у тісному контакті з батьками та спонсорами.

    Впродовж 2016-2017 навчального року поліпшення матеріально-технічної бази відбувалось за рахунок бюджетних коштів, благодійних внесків батьків, спонсорів:

 

Назва

Благодійні внески батьків, грн

Благодійні внески спонсорів

Бюджетні кошти

гр. Розумашки

 

 

 

Вішалки для рушників

3458

 

 

Пісочниця

 

3800

 

Хатинка

2400

1200

 

Канцтовари

200

 

 

Лампи 8 шт.

3135

 

 

Будівельні матеріали

1000

 

 

Гойдалка

 

4800

 

гр. Гномики

 

 

 

Столи 5 шт

5000

 

 

Книги та метод.літер.

150

 

 

Мильнички 3 шт.

70

 

 

Канцтовари

1765

 

 

Куточок «Що ми вивчаємо?»

80

 

 

Господарчі матеріали

110

 

 

Будівельні матеріали

500

 

 

гр. Калинка

 

 

 

Унітази 4 шт.

 

4000

 

Вішалки для рушників 6 шт.

5240

 

 

Дошка для малювання

370

 

 

Будівельні матеріали

1000

 

 

Іграшки

182

 

 

Ламінування листків

250

 

 

Канцовари

2103

 

 

Господарчі матеріали

370

 

 

гр. Юнга

 

 

 

Лампи 8 шт.

 

5500

 

Шафи для одягу 2 шт.

 

4880

 

Ремонт коридору

 

2000

 

Канцтовари

3322

 

 

Будівельні матеріали

4400

 

 

гр. Ромашка

 

 

 

Стільці 26 шт.

 

4524

 

Лампи 8 шт.

 

3135

 

Канцтовари

162

 

 

Книги та метод.літер.

150

 

 

Господарчі матеріали

421

 

 

Будівельні матеріали

5176

 

 

гр. Капітошки

 

 

 

Іграшки

59

 

 

Ремонт

2795

 

 

Штори

420

 

 

Килим

910

 

 

Декоративні квіти  на столи 15 шт.

675

 

 

Стенд в куточок природи

183

 

 

Стаканчики

113

 

 

Роздатковий матеріал

450

 

 

Канцтовари

1508

 

 

Господарчі матеріали

161

 

 

гр. Карапузи

 

 

 

Канцтовари

680

 

 

Плафони 2 шт.

340

 

 

Крани 4 шт.

540

 

 

Комплектуючі до кранів

187

 

 

Господарчі матеріали

160

 

 

Будівельні матеріали

4000

 

 

Сад

 

 

 

Ремонт коридору

7000

7000

 

Канцтовари

 

 

2000

Ремонт принтера

 

 

600

Матраци 170 шт

 

 

64 600

Наматрацники 340 шт.

 

 

54 400

Праска 2 шт.

 

 

1000

Плита на кухню

 

 

1500

Будівельні та господарчі матеріали

 

 

3000

Реконструкція системи опалення

 

 

300 000

Радіомікрофон

5200

   

Тканина в музичний зал 24м.

 

480

 

Порошок та миючі засоби

12300

 

 

Медикаменти та дезінфікуючі засоби

 

 

1840

Періодичні  видання                        

 

6000 педпрацівники

3000

Книги та метод.літер.

 

520 педпрацівники

 

Посуд

 

 

7848

Морозильна камера

 

 

7780

Тен для бойлера

 

 

300

Лампочки 16 шт.

 

 

576

Перезарядка вогнегасників

   

4000

Перевірка контурів заземлення

 

 

3000

 

75 560

42 804

455 444

         

   Прийом благодійних внесків від фізичних осіб здійснюється на добровільній основі (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 серпня 2000 № 1222 (із змінами) «Про затвердження Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування» з обов'язковим оформленням відповідної документації та відображенням у бухгалтерському обліку, про що свідчать акти оприходування матеріальних цінностей.

      Дошкільному навчальному закладу №2 вже майже 40 років. Це вимагає постійних реконструкцій та оновлень у  сучасному стилі. Залишається проблемою завершення опалювальної системи, ремонт другого коридору, модернізація штучного освітлення, придбання одіял, ліжок, шкафчиків для одягу, столів та стільців в групи, спорт інвентарю, ноутбука.  Розв’язання цих проблем будуть пріоритетними завданнями в  наступному році для зміцнення матеріальної бази та покращення умов перебування дітей в нашому садочку.

   Батьківська спільнота є головним спонсором упорядкування групових приміщень, створення затишку та середовища для своїх малят.  

  

   Шановні батьки! Впродовж навчального року ми отримали багато добрих  відгуків на нашу адресу і побачили, що ви – люди не байдужі, яких цікавить кожна прожита дитиною хвилина в дошкільному закладі. Хочу висловити подяку колективу ДНЗ за сумлінну добросовісну працю, за підтримку та розуміння; батькам за допомогу в проведені ремонтних робіт у групах, створені затишку та комфорту для дітей в групах. Завдяки Вам в дитячому садку проводяться ремонтні роботи, закупляються меблі, іграшки, дидактичний матеріал, все те, без чого неможливо надати якісну дошкільну освіту дітям. Я, переконана, що колектив закладу працює з розумінням свого морального обов’язку перед прийдешнім, живе в атмосфері постійного пошуку нового, кращого, досконалішого духовно-творчого єднання педагогів, вихованців та їх батьків

   Вважаю, що вагомим критерієм оцінки моєї управлінської діяльності можна вважати сприйняття мене як керівника працівниками, дітьми, а через них і батьками. Якщо діти пишаються своїм закладом, то це означає, що вони пишаються і своїми педагогами.

   Підводячи підсумок вищевикладеного, вважаю, що колектив дошкільного навчального закладу був згуртований, працьовитий, спроможний виконати будь-які поставлені перед ним завдання. У серпні 2016 педагогічний колектив отримав подяку Голови районної державної адміністрації С. Ладана за плідну працю, високий професіоналізм, творчий підхід до роботи, створення умов для навчання, виховання та гармонійного розвитку дітей.

   Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.

 

Дякую за увагу!